ANIMO Agnieszka Łudczak
ANIMO Agnieszka Łudczak

agnieszka.ludczak@gmail.com

ANIMO Agnieszka Łudczak

607 609 787

ANIMO Agnieszka Łudczak
ANIMO Agnieszka Łudczak

Projekt i wykonanie: Wytwórnia Marketingu

ANIMO Agnieszka Łudczak
ANIMO Agnieszka Łudczak

agnieszka.ludczak@gmail.com

607 609 787

GODZINY PRACY

INFO

Dane rejestrowe

Polityka prywatności

Reklamacje i zwroty

Regulamin

OFERTA

Szkolenia

Terapia traum

Hipnoterapia / Hipnoza

Executive Coaching (biznesowy)

Coaching

KONTAKT

Regulamin

Regulamin

Sklep internetowy działający pod adresem www.animo.com.pl prowadzony jest przez Agnieszkę Łudczak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Animo Agnieszka Łudczak, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, z siedzibą: ul. Łukasińskiego 4/255, 93-172 Łódź, NIP: 7292258162, REGON: 100653495 zwana dalej „Usługodawcą”.

 

Usługodawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: agnieszka.ludczak@gmail.com. Ten sam punkt kontaktowy może być wykorzystywany przez każdego Klienta do bezpośredniej i szybkiej komunikacji z Usługodawcą. Z Serwisem można się kontaktować również pisemnie, pod jego adresem: ul. Łukasińskiego 4/255, 93-172 Łódź, za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie lub pod numerem telefonu: +48 607 609 787 (godziny pracy Serwisu 8-16 w dni robocze, opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient). Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.

 

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Ustala się następujące znaczenie dla słów:

a. REGULAMIN – niniejszy regulamin,

b. KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym,

c. PRZEDSIĘBIORCA O UPRAWNIENIACH KONSUMENTA – osoba fizyczna posiadająca status przedsiębiorcy, wpisana do rejestru CEIDG, dokonująca Zamówienia w ramach swojej działalności gospodarczej, jednak bez związku z zawodowym charakterem tej działalności. Status ten dotyczy wyłącznie klientów mających miejsce dostawy lub siedzibę w Polsce.

d. KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

e. PRODUKT – rzecz ruchoma lub usługa, tak fizyczna jak i treść cyfrowa, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży,

f. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu,

g. SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.animo.com.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie,

h. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

2. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż produktów aktualnie znajdujących się w asortymencie oraz umożliwienie Klientowi składania Zamówień na oferowane produkty poprzez stronę internetową. Korzystanie z tej usługi możliwe jest poprzez prawidłowo wypełniony formularz Zamówienia. Sklep umożliwia bezpłatne przeglądanie asortymentu Sklepu na stronach produktowych i wpisów na blogu.

3. Treści zawarte w ramach Sklepu oraz w ramach Wydarzeń/Sesji nie mają na celu zastąpienia kontaktu pomiędzy Klientem i jego lekarzem/lekarzem specjalistą/psychologiem/psychiatrą/terapeutą lub fachowej porady, a jedynie stanowią metodę wspierania procesu terapeutycznego. Osoby cierpiące na depresję, schizofrenię, chorobę dwubiegunową itp. lub przyjmujące leki antydepresyjne, a także kobiety w ciąży, mogą brać udział w Wydarzeniach organizowanych przez sklep wyłącznie za zgodą lekarza prowadzącego. Wszelkie materiały zawarte na stronie Sklepu mają charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny. Usługodawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za wykorzystanie informacji zawartych w Serwisie, ani za potencjalne negatywne skutki udziału w Wydarzeniach czy korzystania z usług Sklepu.

4. Sprzedaż usług odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym Zamówienie jako kupującym a Sklepem jako sprzedawcą usług.

5. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sklep jest obowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.

 

§ 2 WARUNKI TECHNICZNE SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

1. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług Sklepu:

a) podłączenie do Internetu,

b) poprawnie skonfigurowana przeglądarka,

c) aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,

d) włączona obsługa Cookies i Java Script

e) program do odczytu plików formatu PDF.

2. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Sklep nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania serwisu i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość i przebieg procedury składania Zamówienia.

3. Sklep nie korzysta w ramach swojego funkcjonowania z automatycznego podejmowania decyzji. Względnie Sklep może korzystać z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Sklep nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia umowy, czy też możliwości korzystania z usług elektronicznych. Efektem korzystania z profilowania może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przesłanie propozycji produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu.

4. Klient może dokonać subskrypcji newsletteru Sklepu, czyli cyklicznej wysyłki informacji o produktach i usługach Sklepu. Aby zapisać się na newsletter Klient wpisuje swój adres e-mail w formularzu newsletter znajdującym się na stronie internetowej Sklepu, jednocześnie potwierdzając zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w tym celu i kierowanie na podany e-mail treści promocyjnych. Z newsletteru można zrezygnować w każdej chwili, a w tym celu Klient jest proszony o przekazanie oświadczenia o rezygnacji poprzez e-mail Sklepu: agnieszka.ludczak@gmail.com lub wybranie linku rezygnacji w wiadomości e-mail dostarczanej z newsletterem.

 

§3 BEZPIECZEŃSTWO TREŚCI

1. Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym lub w inny sposób niezgodnych z Regulaminem. Za treści takie uznaje się między innymi treści, które:

a) są niezgodne z tematyką Sklepu — wypowiedzi powinny być związane z treściami pojawiającymi się w ramach Sklepu, tj. kwestiami związanymi z oferowanymi produktami i ich zastosowaniem; 

b) powielają treści, które pojawiały się wcześniej w Sklepie - przed zamieszczeniem nowej treści Klient jest zobowiązany upewnić się, że podobna treść nie została zamieszczona wcześniej;

c) dotyczą spraw technicznych związanych z funkcjonowaniem Sklepu – sprawy techniczne powinny być zgłaszane przez Klientów elektronicznie na adres e-mail Sklepu;

d) zawierają linki prowadzące do innych stron czy plików;

e) służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych, w szczególności poprzez zamieszczanie reklam, sprzedaż oraz promowanie produktów, usług, projektów, zbiórek.

f) służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. próbom oszustwa i wyłudzania środków finansowych od innych Klientów;

g) nawołują do przemocy wobec jakichkolwiek istot żywych, w tym zwierząt, lub pochwalają taką przemoc;

h) propagują jakikolwiek faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;

i) nawołują do nienawiści lub zachowań niebezpiecznych lub pochwalają takowe;

j) zniesławiają lub znieważają lub jakkolwiek naruszają dobra osób trzecich;

k) zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;

l) naruszają obowiązujący porządek prawny lub dobry obyczaje w inny sposób.

2. W przypadku naruszenia powyższych wytycznych Sklep zastrzega sobie prawo do moderacji i usuwania takich treści bez informowania o tym zamieszczającego. Zamieszczanie treści wskazanych powyżej w Sklepie będzie skutkować konsekwencjami przewidzianymi w niniejszym Regulaminie w tym nawet uniemożliwieniem dokonywania w nim zakupów.

3. Klient, który uważa daną treść w Sklepie za nielegalną lub niezgodną z Regulaminem, może przesłać do Sklepu zgłoszenie jej dotyczące. Zgłoszenie takie należy składać elektronicznie i powinno zawierać wskazanie konkretnej treści, argumenty za jej usunięciem i dane zgłaszającego pozwalające na jego identyfikację. Anonimowe odwołania nie będą rozpatrywane.

4. Zgłoszenia zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od ich otrzymania. Zgłaszający otrzyma potwierdzenie wpłynięcia zgłoszenia. O podjętej decyzji Sklep powiadomi Klienta drogą elektroniczną lub na piśmie.

5. Decyzja Sklepu może polegać na usunięciu treści lub pozostawieniu jej w Sklepie.

6. Strony mogą odwołać się od decyzji Sklepu w terminie 14 dni od otrzymania uzasadnienia jej usunięcia. Decyzja w przedmiocie odwołania jest ostateczna.

 

§ 4 WYDARZENIA/SESJE I UDZIAŁ W NICH

1. Informacje o dostępnych usługach i wydarzeniach w Sklepie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

2. Klient dokonujący zakupu jako przedsiębiorca, zobowiązany jest do podania numeru NIP przy składaniu Zamówienia, w przeciwnym razie przyjmuje się, że kupuje jako Konsument.

3. Ocena czy Klient będący przedsiębiorcą wpisanym do rejestru CEIDG ma status Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta jest dokonywana przez Sklep w stosunku do indywidualnego przypadku oraz w oparciu o ewentualne oświadczenia Klienta złożone w toku Zamawiania Produktów

4. Udział w wydarzeniach organizowanych przez Sklep odbywa się na podstawie biletu stwierdzającego prawo do uczestnictwa w wydarzeniu, a który można zakupić na stronie Sklepu. Klient wybiera wydarzenie, w którym chce wziąć udział, potwierdza specyfikację wydarzenia na stronie produktowej, dodaje bilet do Koszyka, wybiera sposób płatności i uiszcza ją. Potwierdzenie nabycia możliwości udziału w wydarzeniu przesyłane jest następnie na adres e-mail Klienta podany w procesie Zamówienia bądź rejestracji Konta (w przypadku niektórych wydarzeń Klient będzie mógł wybrać za pokryciem opłat za dostawę biletu w wersji drukowanej).

5. Klient nabywa udział poprzez dodanie go do Koszyka, wybranie metody płatności i następnie uiszczenie ceny. Po zaksięgowaniu płatności na rachunku Sklepu, Klient niezwłocznie otrzymuje potwierdzenie nabycia udziału w wydarzeniu organizowanym przez Sklep wraz z krótkim podsumowaniem najważniejszych informacji na temat wydarzenia.

6. Liczba uczestników wydarzenia jest ograniczona, a o wpisie na listę uczestników wydarzenia decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzonych wpłatą. O dostępności miejsc informuje strona produktowa wydarzenia.

7. Udział w wydarzeniach może być sprzedawany tak w formie indywidualnego i jednorazowego udziału, jak i w formie pakietu zawierającego kilka udziałów w danym wydarzeniu lub serii wydarzeń i opłacanego z góry. Szczegóły odnośnie rodzaju udziału zawarte są zawsze w opisie wydarzenia, przed dokonaniem zakupu.

8. Wydarzenia organizowane przez Sklep mogą odbywać się tak w formie stacjonarnej , jak i w formie zdalnej z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość, tj. np. aplikacji Zoom, Messenger i innych w zależności od wyboru Sklepu. O tym w jakiej formie i za pomocą jakich środków komunikacji dane wydarzenie będzie prowadzone, Klient jest informowany przed złożeniem Zamówienia w opisie wydarzenia.

9. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wydarzenia, a nawet odwołania go przed planowaną datą jego rozpoczęcia jeżeli:

(1) nie zostanie zebrana minimalna ilość uczestników wskazana na stronie produktowej Sklepu,

(2) zaistnieje zdarzenie losowe uniemożliwiające organizację wydarzenia. W przypadku wystąpienia takich okoliczności, Sklep zaproponuje inny termin wydarzenia lub – w razie braku zgody na zmianę terminu przez Klienta w ciągu 7 (siedmiu) dni od poinformowania, nie później jednak niż do dnia poprzedzającego dzień wydarzenia – niezwłocznie zwróci w całości wniesione opłaty.

10. Klient chcący korzystać z sesji hipnozy, przyjmuje do wiadomości, że hipnoza nie jest formą długofalowej, medycznej formy terapii pod okiem lekarza specjalisty i nie zastępują fachowej porady lekarskiej. Dla niektórych osób hipnoterapia jest jednorazowym zdarzeniem, dla innych metodą wspierająca proces terapeutyczny. Rezultaty pracy uzależnione są indywidualnej gotowości Klienta do przyjęcia zmiany oraz od jego stanu fizycznego i psychicznego, więc mogą być różne dla każdego uczestnika i nie ma gwarancji, że będą takie same także i dla konkretnego Klienta.

11. Klient winien mieć świadomość, że Sesja może wywołać bardzo silne emocje, dlatego podstawą do wzięcia udziału w sesji/warsztacie jest stan zdrowia psychicznego i fizycznego, który możesz określić jako stabilny. Jeżeli Klient ma wątpliwości, powinien zasięgnąć wcześniej porady lekarza specjalisty. Należy zachować szczególną ostrożność, gdy Klient cierpi na depresję, schizofrenię, chorobę dwubiegunową itd., przyjmuje leki takie jak antydepresanty oraz jest w ciąży.

12. Klient może odstąpić od uczestnictwa w wydarzeniu do 5 (pięciu) dni przed rozpoczęciem planowanego wydarzenia, zachowując jednocześnie prawo do zwrotu pełnej wpłaconej kwoty. Odstąpienie przez Klienta w późniejszym terminie, ale jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia jest możliwe natomiast wiąże się z brakiem zwrotu wpłaconej kwoty. Po rozpoczęciu wydarzenia zwrot środków również nie jest możliwy.

13. Brak obecności Klienta na wydarzeniu bez formalnego zgłoszenia odstąpienia od udziału nie zwalnia z konieczności opłacenia 100% ceny udziału w wydarzeniu i nie uprawnia do zwrotu jakichkolwiek kwot uiszczonych.

14. Klient składający i opłacający Zamówienie w swoim imieniu może wyznaczyć inną osobę na swoje miejsce jedynie po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Sklepu co najmniej na 1 godzinę przed rozpoczęciem wydarzenia. Sklep zastrzega, że wyznaczona osoba musi spełniać warunki określone dla uczestnictwa w danym wydarzeniu, wskazane w opisie tego wydarzenia. W przypadku braku spełnienia warunków dla danego wydarzenia przez wyznaczoną osobę, Sklep zastrzega sobie prawo do niedopuszczenia wyznaczonej osoby do udziału w wydarzeniu. W takim przypadku zwrot wpłaconych środków nie przysługuje.

 

§ 5 CENY ORAZ FORMY PŁATNOŚCI

1. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Ceny Towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu zawierają podatek VAT (jeżeli ze względu na miejsce dostawy Towaru jest naliczany) i nie obejmują kosztów dostawy. Cena może zawierać w sobie indywidualnie naliczoną zniżkę lub rabat, przydzielony Klientowi w sposób zautomatyzowany – informacja o tym zamieszczona jest w podsumowaniu Zamówienia.

2. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach Produktów w zależności od zamówionego towaru i wyboru Klienta co do sposobu dostawy, przy składaniu Zamówienia.

3. Usługodawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności za Produkty:

a) Przelew tradycyjny,

b) Przelewy24,

4. W razie dokonania Zamówienia i wybrania innej opcji płatności niż przy odbiorze a niezaksięgowania wpłaty na poczet tego Zamówienia w ciągu czternastu (14) dni, Zamówienie zostaje anulowane.

5. Wydanie Zamówienia nie będącego treścią cyfrową, nastąpi w czasie określonym w potwierdzeniu Zamówienia i zaakceptowanym uprzednio przez Klienta, nie później jednak niż w ciągu 30 (trzydziestu) dni od daty zawarcia umowy.

6. W ramach swojej oferty, Sklep oferuje możliwość zakupienia pakietów sesji indywidualnych.

 

§ 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o uprawnieniach konsumenta, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Powinien wtedy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu Produktu do Sklepu. Termin uważa się za zachowany jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta wyśle oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej na adres Usługodawcy lub  drogą elektroniczną na e-mail: agnieszka.ludczak@gmail.com, najpóźniej w ostatnim dniu 14-dniowego okresu. Usługodawca po wpłynięciu oświadczenia o odstąpienia w formie elektronicznej na ww. e-mail lub adres pocztowy potwierdzi niezwłocznie jego wpływ przez wysłanie informacji na adres poczty internetowej odstępującego. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po ww. terminie nie wywołuje skutków prawnych.

2. Zwrot płatności dokonanych kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność, chyba, że Klient w sposób wyraźny złoży przed dokonaniem zwrotu inną dyspozycję zwrotu niegenerującą dla niego dodatkowych kosztów (np. w oświadczeniu o odstąpieniu).

3. Na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszym paragrafie w przypadku umów o świadczenie usług udziału w wydarzeniach/szkoleniach, a jedynie warunki przewidziane w niniejszym Regulaminie

 

§ 7 REKLAMACJE

1. Sklep jest zobowiązany do wydania Produktów bez wad i zrealizowania wszelkich usług zgodnie z zawartą Umową.

2. Sklep zobowiązany jest również do wydania Produktów zgodnie z umową. Produkt jest zgodny z umową jeżeli jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w przypadku treści cyfrowych także kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji, pozostają w zgodzie z ustaleniami poczynionymi z Klientem w ramach zawartej umowy.

3. Sklep odpowiada za zgodność Produktu z umową przez okres 2 lat od dnia wydania lub realizacji usługi.

4. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego Produktu lub świadczonych usług, Klient może złożyć reklamację i poinformować Sklep o zaobserwowanych nieprawidłowościach, udokumentować nieprawidłowości celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń oraz wskazać, czy domaga się naprawy, wymiany Produktu na nowy. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sklepu.

5. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami oraz Przedsiębiorcami o uprawnieniach konsumenta, Usługodawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi i/lub odpowiedzialności kontraktowej za świadczone usługi. Jest ona wyłączona w stosunku do Klienta o pozostałym statusie.

6. Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji, zajmie stanowisko co do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Sklep niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

7. W pierwszej kolejności Konsument może zwrócić się do Sklepu z żądaniem naprawy lub wymiany Produktu na nowy, lub do doprowadzenia świadczonej usługi do stanu zgodności z umową.

8. Jeżeli:

● Sklep odmówił naprawy lub wymiany Produktu, lub nie doprowadził go do stanu zgodności z umową;

● wada występuje pomimo prób jej usunięcia;

● wada towaru jest zbyt istotna, by Produkt dało się naprawić;

● Sklep oświadczył Klientowi lub z okoliczności wynika, że nie uda się doprowadzić Produktu do stanu zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych kosztów. W takim przypadku Klient może domagać się obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy.

9. Jeśli dokonano wyboru odstąpienia od umowy, wszystkie dokonane przez Klienta płatności, w tym koszty dostawy, zostaną mu zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez Sklep. Zwrot płatności dokonanych kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność, chyba, że Klient w sposób wyraźny złoży przed dokonaniem zwrotu inną dyspozycję zwrotu niegenerującą dla niego dodatkowych kosztów.

10. W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Sklepem a Klientem co do zasadności odmowy uwzględnienia reklamacji, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z mediacji lub też polubownego sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedniego formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista przykładowych instytucji wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl. Ponadto pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Prawo takie nie przysługuje Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta.

 

§ 8 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów przez Usługodawcę znajdują się w Polityce prywatności i cookies zamieszczonej na stronie Internetowej Sklepu.

 

§ 9 PRAWA AUTORSKIE

Regulamin oraz wszelkie treści umieszczone w Sklepie, w tym zdjęcia i opisy, stanowią przedmiot praw autorskich w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie prawnej. Jakiekolwiek ich kopiowanie, powielanie, rozpowszechnianie, bądź dokonywanie ich opracowań, w całości lub w części, jakimikolwiek metodami, urządzeniami, technikami, bez pisemnej zgody Sklepu jest zabronione.

 

§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Na każdy sprzedany przez Sklep Produkt wystawiana jest dokument rozliczeniowy zgodny z obowiązującymi przepisami podatkowymi.

2. Prawem właściwym jest prawo polskie. Spory wynikłe pomiędzy Klientem, a Usługodawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy, z tym zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Konsumentów spory te będą rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów postępowania cywilnego. Niniejszy Regulamin podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowany. Niniejszy Regulamin nie ogranicza żadnych praw konsumentów do ochrony, które mogą użytkownikowi przysługiwać zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami w kraju jego zamieszkania.

3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O zmianie Regulaminu Usługodawca powiadomi Klientów drogą e-mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po 14 dniach od powiadomienia. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.